۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۵۴

سردار چناریان:

یگان ویژه برای برخورد با تصرفات اراضی ملی در کرمان تشکیل می شود

یگان ویژه برای برخورد با تصرفات اراضی ملی در کرمان تشکیل می شود

کرمان - فرمانده انتظامی استان کرمان از تشکیل یگان ویژه یا یگان حفاظت خاص برای برخورد با تصرفات اراضی دولتی و ملی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین چناریان بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان در اداره کل منابع طبیعی این استان اظهار داشت: نیروی انتظامی استان کرمان در اقداماتی که در برخورد با حاشیه نشینی و زمین خواری انجام گرفت از ابتدا وارد صحنه شد و بیش از چند ماه نیروهای خود را در محل های مزبور نگه داشت که هزینه های مضاعفی را نیز در بر داشت.

وی با بیان اینکه بحث حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با زمین خواری یک اقدام موثر و اساسی است افزود: نیروی انتظامی علیرغم همه مسئولیت ها و محدودیت های متعددی که دارد ورود در این عرصه وظیفه خود می داند و در این خصوص همکاری های لازم را انجام می دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: پشتیبانی از اقدامات شورای حفظ حقوق بیت المال یکی از اولویت های نیروی انتظامی به شمار می رود.

سردار چناریان در ادامه بیان داشت: در بحث منابع طبیعی به دلیل اهمیت موضوع، یگان ویژه یا یگان حفاظت خاصی برای برخورد با تصرفات اراضی دولتی و ملی در استان کرمان تشکیل می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان بر تسریع در اجرای احکام صادره از سوی مراجع قضایی برای مقابله با تعدی به اراضی ملی و دولتی و نیز تغییر غیرمجاز کاربری های اراضی تاکید کرد و گفت: سازمان های مربوطه نیز اجرای احکام صادره را پیگیری کنند تا این روند رسیدگی سریعتر انجام شود.

کد خبر 2516631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha